bilinga ruilen voor vandiktebank

vlondertuin.nl

Nieuw lid
2 feb 2018
3
0
ben op zoek naar een vandiktebank op 230v , heb bilinga palen 130x130mm om te ruilen , heb zeker een meter of 80 liggen , ook nog forse palen dapalo en cumaru

vlondertuin.nl

Nieuw lid
2 feb 2018
3
0
ok even voorstellen dan
als beroep en hobbymatig werk ik met hout , vlonders damwanden en speciale houtprojecten , ben daar zeer selectief in en neem alleen maar leuke klussen aan , verdien er ook niet al te veel aan , ben echt liefhebber , daarnaast bouw ik ook hobbymatig houten bbq,s , plantenbakken , en alles wat spontaan in mijn hoofd op komt , grote interesse voor houtsoorten , , vind het soms ook gewoon leuk om een lelijk stuk hout weer mooi te maken
evt voor de leden , heb ik regelmatig reststukken hardhout die ik doorgaans niet weggooi en bewaar voor iemand die deze stukken wil hebben (gratis)
oh ja , en mijn naam is Ben

vlondertuin.nl

Nieuw lid
2 feb 2018
3
0
dank je
palen hebben ruim 2 jaar buiten gelegen , liggen nu ruim 3 maanden binnen in mijn droge opslag , zijn wel scheurvrij in ieder geval de bilinga palen , wat ook een houtsoort is die niet zo gauw zal scheuren , is als hardhoutsoort vrij zacht en licht in vergelijk met bv cumaru , dapalo , okan , welke weer sneller kopscheuren krijgen , met name de okan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.