Na vorige week de Scheppach 32 vario te hebben verkocht, ging ik vol goede moed naar HBM om een 350 profi lintzaag te kopen. Helaas vonden ze daar van niet daar de 350 profi compleet was uitverkocht, dat was dan even een tegenvaller waar ik niet op gerekend had. De HBM 350 profi komt pas eind April tot half Mei weer op voorraad.
Dus dat was wel ff balen, daar ik al weken MP goed in de gaten hou voor een goede tweedehands en de HBM 350 profi eigenlijk nooit aangeboden wordt moest ik maar gaan accepteren dat er voorlopig geen lintzaag zou zijn.
Tot ik gisteren zomaar een keer extra vroeg wakker was en toch maar even nog een keer op MP ging kijken en er tot mijn grote verbazing een HBM 360 profi aangeboden werd. Maar om een lang verhaal een beetje korter te maken. Deze staat nu in mijn schuur te wachten om flink gebruikt te gaan worden.
Zo zie je maar dat dingen zo af en toe raar kunnen lopen.
En ff een fotootje,

En voor de gene die er wat aan hebben een pdf van de handleiding,
Bekijk bijlage HBM 300 en 350 Profi Houtlintzaag - ENG.pdf
Dus dat was wel ff balen, daar ik al weken MP goed in de gaten hou voor een goede tweedehands en de HBM 350 profi eigenlijk nooit aangeboden wordt moest ik maar gaan accepteren dat er voorlopig geen lintzaag zou zijn.
Tot ik gisteren zomaar een keer extra vroeg wakker was en toch maar even nog een keer op MP ging kijken en er tot mijn grote verbazing een HBM 360 profi aangeboden werd. Maar om een lang verhaal een beetje korter te maken. Deze staat nu in mijn schuur te wachten om flink gebruikt te gaan worden.
Zo zie je maar dat dingen zo af en toe raar kunnen lopen.
En ff een fotootje,

En voor de gene die er wat aan hebben een pdf van de handleiding,
Bekijk bijlage HBM 300 en 350 Profi Houtlintzaag - ENG.pdf
Laatst bewerkt: