Hoi allen,
Zie hier een samengevat foto verslag van t maken van m`n eerste kast. (In opdracht voor een klant.)
Voor wie mee heeft gedacht en tips gegeven heeft, super bedankt!
Zie hier het topic waarin ik hulp vroeg
Hij hangt!!!

Bouwtekening

Hout gekocht en gezaagd op bruto maat

Verstek gezaagd en droog oefenen met spanbanden! Het past!!

Lamello vrezen!

Lijm met lange open tijd(ik wilde namelijk heel het korps in 1 keer lijmen!) in een appelmoes pot! Winkel op mn school had geen kleine verpakkingen dus ik mocht een pot vullen uit de voorraad uit een klas!

Korps en middenplank lijmen ging goed.. de planken op de kwart wilde niet goed lukken. Echt lastig klemmen! Dus uit eindelijk maar geschroefd.. deed m`n meubelmaak hartje wel pijn!

Die schroefgaten moesten wel goed dicht geplamuurd worden met 2k plamuur.. wat een stinkspul! Ook de kopse kant geplamuurt. Daarna alles in de grondverf!

Erg te spreken over de overgangen van de planken

Ophang systeem met draadeinden
met extra gaten, die waren in de eerste poging mislukt.. niet haaks..)

Toen opgehangen met chemische ankers!

Zie hier een samengevat foto verslag van t maken van m`n eerste kast. (In opdracht voor een klant.)
Voor wie mee heeft gedacht en tips gegeven heeft, super bedankt!
Zie hier het topic waarin ik hulp vroeg
Hij hangt!!!

Bouwtekening

Hout gekocht en gezaagd op bruto maat

Verstek gezaagd en droog oefenen met spanbanden! Het past!!

Lamello vrezen!

Lijm met lange open tijd(ik wilde namelijk heel het korps in 1 keer lijmen!) in een appelmoes pot! Winkel op mn school had geen kleine verpakkingen dus ik mocht een pot vullen uit de voorraad uit een klas!

Korps en middenplank lijmen ging goed.. de planken op de kwart wilde niet goed lukken. Echt lastig klemmen! Dus uit eindelijk maar geschroefd.. deed m`n meubelmaak hartje wel pijn!

Die schroefgaten moesten wel goed dicht geplamuurd worden met 2k plamuur.. wat een stinkspul! Ook de kopse kant geplamuurt. Daarna alles in de grondverf!

Erg te spreken over de overgangen van de planken

Ophang systeem met draadeinden

Toen opgehangen met chemische ankers!