Ah ok, ik herinner me nu ook weer jouw ander topic. In de nieuwe werkplaats moest ruimte overblijven voor de aanhanger.
Haha, inderdaad ja. #goedonthouden
van Harte Ekko, veel veilige kilometers. Mooie werkplaats op de achtergrond
Bedankt ! Het gebouwtje op de achtergrond is een kunstwerk, maar heeft - inderdaad - wel de functie van atelier voor kunstenaars. Zit wel aardig wat ruimte in, volgens mij...
Gefeliciteerd hoor! Komt er ook nog reclame op of laat je het zo?
Er komt nog reclame op. Heb er al wel ideeën bij, maar hoe-en-wat precies... Wordt vervolgd zeggen we dan maar weer.
Bedank Rick !
Daar ga je plezier aan beleven, ik heb er eentje van 1997 met +- 220000km op de teller en na 14dagen stilstaan in kou en regen gaat dat beestje van de eerste startbeurt heerlijk dieselen!
En natuurlijk veel succes met de zaak!
Heb 'm nu een week en heb er nog geen moment spijt van! Deze is van 2011 en had slechts 36.500 km (aantoonbaar!) op de teller staan. Een echte liefhebbers auto volgestopt met allerlei luxe accessoires.

Hopelijk ben ik over 183.500 km nog net zo enthousiast als jij over de jouwe, Rudy !
gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst! ben zelf aan het kijken om naast mijn ford transit (l3h2) een caddy 2 te gaan rijden
Thnx ! Kijk eens aan... ach ja, de titel zegt het al... big boys and their toys
Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf! En veel succes gewenst.
Gefeliciteerd met deze grote stap
Bedankt Raymond en Ronald !
Proficiat met de aanschaf Ekko! Dat je er maar veel gebruik van moet maken.
Bedankt Fons ! Binnenkort maar eens naar mijn geboortestad Leeuwarden afreizen om een bakkie te komen doen bij de one-and-only Athanor !