Bierkratje?!

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Heb me zitten afvragen wat de reden is dat zij een paar woodworking videos doet.
Er zal een reden zijn maar wat?
Ze zou veel geloofwaardiger overkomen als ze bijv make up test of iets met koken doet.
Een blog over make up trekt ook meer kijkers dan iets met een bierkratje.
Ik heb even op rated red gekeken maar daar is het ook vrij onduidelijk.
Allerlei onderwerpen en beslist niet alleen maar lekkere wijven.
Maar voor een leuke Engelse assiociatie; she knows how to handle wood and power tools. ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb me zitten afvragen wat de reden is dat zij een paar woodworking videos doet.
Er zal een reden zijn maar wat?
Ze zou veel geloofwaardiger overkomen als ze bijv make up test of iets met koken doet.
Een blog over make up trekt ook meer kijkers dan iets met een bierkratje.

Misschien juist omdat de meeste mannen zich meer interesseren in bier dan in make-up...?
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Misschien juist omdat de meeste mannen zich meer interesseren in bier dan in make-up...?

Waarom zouden specifiek mannen moeten kijken?
Ik merk niet veel van reclame, er wordt niet echt een merk aanbevolen of meerdere keren benoemd.
Ik kan niets ontdekken waarom mannen zouden moeten kijken want op die site rated red gaat het om allerlei uiteenlopende onderwerpen.
Wellicht zie jij een goede reden?
Meestal gaat het om de hoeveelheid kijkers en dan trek je met een make up blog meer kijkers dan iets met woodworking.
 
Laatst bewerkt:

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Heb me zitten afvragen wat de reden is dat zij een paar woodworking videos doet.
Er zal een reden zijn maar wat?
Ze zou veel geloofwaardiger overkomen als ze bijv make up test of iets met koken doet.
Waarom zou dat geloofwaardiger zijn? Misschien vind ze het gewoon leuk om te doen? Wel een beetje kort door de bocht om een mooie vrouw gelijk weer achter de kaptafel en aanrecht te zetten:p
 
Ik denk dat we nog vrij algemeen kunnen stellen dat het een feit is dat er veel mannen zijn die het bij voorbaat wel interessant vinden dat een (enigzins uitdagend geklede) vrouw iets met hout en bier doet.
Dat het product en vooral de uitvoering een lachertje zijn doet er niet vanaf. Dat die site niet specifiek voor mannen of in bier en hout geïnteresseerde lesbiennes is, is natuurlijk niet het onderwerp. Misschien willen ze hiermee juist hun doelgroep vergroten met de eerder genoemde groep.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.