Betonplex hexa in zwart leverancier?

resrc

Nieuw lid
7 feb 2024
2
0
Rotterdam
Hallo houtbewerkers,

Betonplex met honingraad anti-slip structuur (hexagon of hexa) is overal verkrijgbaar in donker bruin. Wordt onder andere veel gebruikt voor busvloeren. Er is ook een zwarte variant van 15mm en die wordt vooral in Engeland gebruikt voor meubelbouw en met name inbouw modules voor buscampers. In Nederland alleen te bestellen per pak van 40 platen met lange levertijd . Zoveel heb ik er nu niet nodig dus ben ik stad en land aan het bellen en mailen, en kan geen leverancier vinden in NL die deze platen op voorraad heeft. Weet iemand een partij die deze zwarte hexa platen in 15mm heeft liggen in NL of omringend?

Ik ben maak multifunctioneele modules voor buscampers en woon/werk in Rotterdam.
 

Houtmoet

Actieve deelnemer
22 okt 2013
193
41
Gaat het om de kleur zwart, om de dikte van 15mm om de honingraat structuur, of alledrie? Ik zie hem bij Baars en Bloemhof in het bruin 18mm, maar op aanvraag in andere kleuren staat erbij. Stiho vermeld dit ook. Misschien even bellen als je deze nog niet gehad hebt.
 

resrc

Nieuw lid
7 feb 2024
2
0
Rotterdam
Gaat het om de kleur zwart, om de dikte van 15mm om de honingraat structuur, of alledrie? Ik zie hem bij Baars en Bloemhof in het bruin 18mm, maar op aanvraag in andere kleuren staat erbij. Stiho vermeld dit ook. Misschien even bellen als je deze nog niet gehad hebt.
Alledrie. De bekende leveranciers hebben het niet op voorraad. 18mm zwart zou ik ook blij mee zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.