Als hobbyist ben ik opzoek naar een betaalbare vlakbank.
Nieuw zie ik vooral de combinatie vlak en vandiktebank staan (en vandiktebank heb ik al en ben daar tevreden mee)
Enkel vlakbanken zijn te duur naar mijn budget (max 4-500 euro) en de plaats die ik heb iets van 2m lang, 380v en 200+ kilo is echt teveel van het goede.
2ehands vind ik zaken zoals dit
www.2dehands.be
Echter is dit makkelijk op te knappen (buiten de tijd die erin gaat)? en hoe goed zijn deze nog?
In het buitenland zie je weel eens binnen budget "draagbare vlakbanken zoals :
Terug echter zie ik weinig van dit in de benelux.
Enige hulp?
Nieuw zie ik vooral de combinatie vlak en vandiktebank staan (en vandiktebank heb ik al en ben daar tevreden mee)
Enkel vlakbanken zijn te duur naar mijn budget (max 4-500 euro) en de plaats die ik heb iets van 2m lang, 380v en 200+ kilo is echt teveel van het goede.
2ehands vind ik zaken zoals dit
② Vandikte vlakbank schaafmachine - Schaafmachines | 2dehands
Kitty 350 230volt lichtnet , mono-fase werkt , heeft even wat liefde nodig heb deze enkele maanden geleden gekocht voor zelf in orde te zetten . Geen tijd voor dit projectje spijtig mag weg , moet

Echter is dit makkelijk op te knappen (buiten de tijd die erin gaat)? en hoe goed zijn deze nog?
In het buitenland zie je weel eens binnen budget "draagbare vlakbanken zoals :
Wahuda Tools Jointer - 6-inch Benchtop Wood Jointer, Spiral Cutterhead Portable Jointer w/Cast Iron Tables & 4-Sided Carbide Tips & 10amp motor, Woodworking Tools for All Wood Types (50160CC-WHD) - - Amazon.com
Wahuda Tools Jointer - 6-inch Benchtop Wood Jointer, Spiral Cutterhead Portable Jointer w/Cast Iron Tables & 4-Sided Carbide Tips & 10amp motor, Woodworking Tools for All Wood Types (50160CC-WHD) - - Amazon.com
www.amazon.com
Terug echter zie ik weinig van dit in de benelux.
Enige hulp?