beste prijs kwaliteit set frezen voor kantenfrees/bovenfrees

suturb

Actieve deelnemer
10 jul 2014
92
3
Dag allemaal,

ik heb mij zonet een makita rt0700cx3j (combi-machine bovenfrees / kantenfrees) aangeschaft maar die kwam zonder frezen;
nu ben ik op zoek naar een goed prijs/kwaliteit setje frezen (6à12 stuks) waarmee ik van slag kan;

diameter bevestiging zou 6 of 8 mm moeten zijn.

hebben jullie hier ervaring mee?

alvast bedankt!

joris
 
P

Pel

Guest
Het ligt er maar net aan waarvoor, en hoe vaak je ze gebruikt, o.a hobby matig of professioneel, en hoeveel je uit wil geven?

Groet pel.
 

suturb

Actieve deelnemer
10 jul 2014
92
3
bedankt voor de reacties alvast; zou zeker niet meer dan 100 euro willen uitgeven; heb voorlopig nog niet echt zicht op wat de mogelijkheden zijn en waarvoor ik het toestel allemaal zal gebruiken. als hobbyist voorlopig dus;

nog suggesties?

vriendelijke groeten,

joris
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik heb frezen van Ecotools voor 'ruig' werk, en HSS frezen van Woodrat (uiteraard voor onze Woodrat) en van RvS (en nog een paar losse HSS frezen) voor nauwkeurig werk en fijn werk (ik gebruik ook een HSS freesje om een gleuf in de tip van kanspeddels te frezen om dat een 'spline' in te lijmen). Ik ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteitsverhouding van de Ecotools frezen.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
De Klium-actie maakt slachtoffers zie ik :)

(Ik heb zonet dezelfde Makita-set gekocht - een frees, het werd eens tijd)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.