beginner

MPeters

Nieuw lid
26 sep 2024
5
9
Hilversum
Hallo!

Mijn naam is Michiel en ik stel mij graag even voor. Ik heb (eindelijk) de beslissing genomen om serieuzer aan de slag te gaan met hout, waar ik gek op ben. Heerlijk materiaal om mee te werken en het ruikt ook nog lekker ; ) Ik heb mij net ingeschreven voor een cursus houtbewerking om de technieken goed te leren en hoop hier meer info te vinden om te groeien in het werken met hout en zou het fantastisch vinden om later zelf mijn eigen meubels te kunnen maken.

Groet,
Michiel

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.412
525
Etten-Leur
welkom , voor ons is het best wel nuttig en leuk om iets te lezen waar je vandaan komt en waar je naar op weg bent (qua houtbewerking)

• Leuk
Waarderingen: jaap

MPeters

Nieuw lid
26 sep 2024
5
9
Hilversum
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga eerst deze cursus doen: Basis Houtbewerking bij Stadswerkplaats Utrecht. Wanneer dat goed gaat ga wil ik doorgaan met vervolgcursussen. Ik heb nog geen ervaring met echt houtbewerken anders dan hout gebruiken om te klussen in huis. Ik wil graag de techniek leren om iets van hout te kunnen maken, zoals meubels.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.498
782
Moordrecht
Ik ga eerst deze cursus doen: Basis Houtbewerking bij Stadswerkplaats Utrecht. Wanneer dat goed gaat ga wil ik doorgaan met vervolgcursussen. Ik heb nog geen ervaring met echt houtbewerken anders dan hout gebruiken om te klussen in huis. Ik wil graag de techniek leren om iets van hout te kunnen maken, zoals meubels.
Welkom, Dat zijn leuke cursussen daar. Goeie instructeurs en een goed uitgeruste werkplaats. Succes!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.320
3.452
Gaanderen
De schrijn heeft ook goede cursussen. Cursussen en opleiding houtbewerking en meubelmaken | Actueel Aanbod zijn mij goed bevallen.

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
201
103
Utrecht
Leuk! Ik kan de machinale cursus daar ook aanraden. Tenzij je alles met handgereedschap wilt doen. Wellicht dat ik je een keer tegen het lijf loop op een vrijdag of zaterdag!

MPeters

Nieuw lid
26 sep 2024
5
9
Hilversum
Leuk! Ik kan de machinale cursus daar ook aanraden. Tenzij je alles met handgereedschap wilt doen. Wellicht dat ik je een keer tegen het lijf loop op een vrijdag of zaterdag!
Ok wie weet! En die cursus sta ik zeker voor open, maar eerst de basis maar eens leren

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.