beginner

Jose

Actieve deelnemer
12 mrt 2023
79
20
Gelderland
Beste mensen
Ik ben i.t.t. Hans wel een beginner. Ik heb toen de kinderen klein waren met hout gewerkt v.n.l figuurzagen. Ik heb o.a. een compleet poppenhuis gemaakt met alles erop en eraan en daar heb ik erg van genoten. Nu wil ik dat opnieuw gaan oppakken. Heb een Hegner SE gekocht en diverse proxxon gereedschappen. Ik wil liever meer met hout dan met triplex werken. Ik ben gek op hout en als het aan mij had gelegen had ik graag meubelmaker willen worden. Maar ja vrouwen deden dat toen niet ;o( Daarnaast wil ik ook wat klein houtsnijwerk gaan doen. Het is zo dat ik doordat mijn gewrichten versleten zijn ik niet te zwaar werk kan gaan doen. Ik heb nog weinig kennis en leer van you tube door hier mee te lezen en oefenen. Tips etc. zijn dus welkom groeten José
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.713
2.574
Gaanderen
Welkom Jose, Hout is mijns inziens veel mooier dan triplex. Voor het oefenen zou ik het zeker triplex gebruiken.
Verder is er een subforum Houtsnij, beeldhouw en intarsia werkstukken Zoek op het laatste en je kunt jaren vooruit en ideeen opdoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jose

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.