Bak van multiplex

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.707
2.571
Gaanderen
Zoals al vermelde in soms zit het mee soms tegen ben ik voor de maand opdracht van onze afdeling van radius opnieuw begonnen. Maak iets van multiplex.
Nu van deze kwaliteit multiplex is dat de eerste en laatste keer.
20221105_205212.jpg
20221105_205229.jpg
20221105_205237.jpg
Er zijn twee problemen bij het draaien van deze kwaliteit multiplex. Er zit heel veel verschil in hardheid tussen de lagen. Hierdoor is het heel lastig een gladde en vloeiende vorm te krijgen. De buitenzijde is nog goed te draaien. De binnenzijde een stuk lastiger. Althans binnen de tijd die ik er aan wil besteden,
Buitenzijde 4 keer geplamuurd met epoxy transparant alles weer weggeschuurd en in de rubio monocoat gezet. Binnenzijde 1 keer in de epoxy gezet. Om de vezels te versterken en de uitgebroken stukken glad te krijgen. Niet alle gaten zijn volledig gevuld maar ik doe het ermee. De epoxy heb ik met een schraper weggeschraapt. Geschuurd en in de rubio monocoat.
De betere kwaliteiten multiplex zijn veel strakker af te werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: antwerpenpjvan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.