Ik denk dat het oxaalzuurIk heb laatst nog een aflevering van Salvage Hunters: the Restorers gezien. Die man die al de restauratie doet heet volgens mij Alex Webster. Hij had laatst een tafel die jaren was gebruikt om motoren op te reviseren. Hij behandelde de tafel met een bepaald zuur wat hij er op smeerde. Toen het goedje was opgedroogd bleef er een soort wit poeder over wat hij er af kon vegen. De olie was er nagenoeg vrijwel allemaal uitgetrokken. Maar goed op de televisie lukt alles. Ik weet helaas niet welke aflevering het exact was en welk zuur hij er op streek. Je hebt er misschien niet veel aan omdat ik je geen exact antwoord kan geven. Maar er lijken mij meerdere opties dan alleen schaven.
Mvg
Ik heb laatst nog een aflevering van Salvage Hunters: the Restorers gezien. Die man die al de restauratie doet heet volgens mij Alex Webster. Hij had laatst een tafel die jaren was gebruikt om motoren op te reviseren. Hij behandelde de tafel met een bepaald zuur wat hij er op smeerde. Toen het goedje was opgedroogd bleef er een soort wit poeder over wat hij er af kon vegen. De olie was er nagenoeg vrijwel allemaal uitgetrokken. Maar goed op de televisie lukt alles. Ik weet helaas niet welke aflevering het exact was en welk zuur hij er op streek. Je hebt er misschien niet veel aan omdat ik je geen exact antwoord kan geven. Maar er lijken mij meerdere opties dan alleen schaven.
Mvg
kan ik ook eens naar kijken idd,, dank voor de tipJe kunt ook eens bij een bedrijf langs dat meubels loogt - loog werkt tegen vet...