Badkamermeubel

KikiNellen

Nieuw lid
17 mrt 2018
1
0
Beste leden,

Iemand hier die mij kan helpen? Ik wil een badkamermeubel maken onder een bestaande wasbak. Hoe dit het beste aan te pakken? Want er is geen ruimte om het meubel aan een haaklat te hangen. Daarvoor zou de wasbak er af moeten.

C1265C0A-FD61-48E8-B7C0-42ADF21A2673.jpegA261FBBE-5E5F-4DE8-9E19-E7E5C2AD3EF2.jpeg
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Zelf zou ik een kastje op deze plaats zwevend bevestigen aan de tegelwand met schroeven en pluggen (in de voegen?) En misschien de achterwand wat door laten lopen naar beneden.
Misschien een schetsje van wat je van plan bent met wat maten...kan wel helpen bij de antwoorden.
 
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.237
1.987
Klein-Brabant, Vlaanderen
Misschien een schetsje van wat je van plan bent met wat maten...kan wel helpen bij de antwoorden.
terechte vraag
daarmee begint alles

oh ja
@KikiNellen
welkom op dit forum !

er is geen ruimte om het meubel aan een haaklat te hangen. Daarvoor zou de wasbak er af moeten.
dus zwevend ?
maw van de grond
en toch nog die vraag: hoe hangt de wasbak vast ?
en nog een andere: de wasbak moet in het meubel zinken ? maw het meubel moet de wasbak omklemmen ? => heeft de wasbak een vlakke onderrand ? zo ja, welke vorm ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.