aluminium onderstel super sterk voor frees- of zaagtafel

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hoi

Mijn projectje gaat niet door voor een precisie zaagtafeltje maar mijn onderstel (van heel sterk aluminium profielen gemaakt) kan ook prima dienst doen als basis voor een freestafel!

Het tafeltje is gemaakt van 45x45 aluminium profielen. Duur spul en super sterk. Aan weerszijden zitten hele mooie geleideprofielen met ieder 2 wagentjes (ze zitten nu aan elkaar via een plaatje dat er gewoon af kan natuurlijk). De poten zijn in hoogte verstelbaar, het is wel een tafelmodel (45 hoog, 55cm breed en 55cm diep).

Plaat hout er op met gladde kant en een freestafel insertplate en je hebt een super freestafel.

Slechts 65 euro. Aan onderdelen vele malen duurder. Moet wel snel weg Opsturen zou misschien kunnen maar alleen als je akkoord bent dat ik de profielen los maak. Maar liever ophalen, ben veel te druk met aanstaande verhuizing.
20200705_153733_resized.jpg

20200705_153741_001_resized.jpg
20200705_153754_resized.jpg
20200705_153748_resized.jpg
groeten
Marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.