Afzuiger (zeer sterke machine)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.891
2
Flevoland
Vorig jaar verkocht ik mijn Robland afzuiger en nam van O'peatey een ander over
De machine was wel wat ouder dan de robland, maar een beresterke machine
Door hier en daar wat uitbreidingen in de Mancave word de ruimte was klein en heb ik een kleinere machine gekocht

De grote machine is dus te koop
ik heb er € 175 euro voor betaald maar sta open voor een redelijk bod

De aansluiting is 125mm (kleiner kan altijd natuurlijk)
ik weet niet exact wat ik het volume is maar op basis van eerdere en huidige (kleinere) afzuiger denk ik dat het rond de 1600 of hoger ligt
Zoals je ziet gebruik ik er blauw zakken op en dat past (net) het stukje tap was omdat ik de zak lek prikte (en was de laatste)

fijne machine, verdere info staat op de bijlage (foto)

20180201_085344.jpg

20180201_085354.jpg

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
239
0
Oud gastel
Ben reeds voorzien maar een leuk apparaat, ik heb onder mijn scheppach de zak verwijdert en een kleine oliedrum ( geloof 200 liter ) gemonteerd met een kijkglas, erg efficient, kostenvrij en met zo een originele sluitring, dus geen afleveringen van de landing op mars meer na een ontplofte zak padoek schaaf en schuur stof/rommel. wat een ellende ben geloof ik een halve dag bezig geweest om het weer leefbaar te krijgen in mijn schuur. Tja bandje niet goed aangehaald cq vergrendelt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.