Afzuiger JET DC 1100A-M. Is dat wat?

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik heb de 400v versie en ben daar tevreden over. HBM fijnstoffilter erop. Voldoende zuigkracht met deels vaste buizen en deels flexbuis
 
  • Leuk
Waarderingen: klaas0639

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.571
Gaanderen
Zoals Rizz al zei doe er een beter filter op. (fijnstof) Verder zijn dit soort afzuigers niet geschikt voor kleine handschuurmachines ed. Voor een goede afzuiging moet de aansluiting op de machine een 100 mm zijn. Vanaf een 63 mm gaat het maar daaronder zou ik gewoon de festool stofzuigers gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: klaas0639

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.075
414
Ik heb er ook zo een. Wel oudere versie. Doet het prima. Als het goed is, is het stoffen filter beter dan die van bv HBM.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Tenzij je je longen liefhebt. Nu staat hij in een andere ruimte bij mij, maar ik merk nu al verschil met de filterzak. Het is daar ook minder stoffig
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Volgens mij zijn al deze afzuig installaties en beetje hetzelfde? Ja, je hebt ze op 230 of 400V en er zijn er met 2 of 3pk maar qua opbouw zit er toch weinig verschil in?
Er staat alleen een andere sticker op.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.571
Gaanderen
Volgens mij zijn al deze afzuig installaties en beetje hetzelfde? Ja, je hebt ze op 230 of 400V en er zijn er met 2 of 3pk maar qua opbouw zit er toch weinig verschil in?
Er staat alleen een andere sticker op.
Bij de goedkope modellen zeker. Ik heb een keer een spa 100 gekregen met een stoffen zak maar daar kwam veel fijnstof door. Het model wat ik nu heb laat volgens mij nauwelijks fijn stof door. (laguna c flux 1) Is wel een andere prijscategorie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.