Afwerking

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Dag iedereen,

In navolging van vele andere ook hier de vraag wat de mooiste en degelijkste afwerking is...

Het zitmeubel / speelgoedkist is in gebruik door mijn creatieve 6 jarige zoon. Hij gebruikt het onder andere om op te tekenen... Leuk voor hem, frusterend voor de deze ☺️

Ik heb nog een emmer rambo vloerolie staan. Meubel is gemaakt uit grenen vloerdelen, de bovenkast uit eiken, maar is dit geschikt voor deze toepassing? Of toch beter de danish oil gebruiken.

Indien de laatste de voorkeur heeft, welk merk is dan te prefereren;

Wood danish oil
Rustins danish oil
De cockerije?

Er zit tussen de danish oil een aanzienlijk prijsverschil.

Voornaamste "eisen" limonade bestendig (lees kid proof) en duurzaam. Bijzaak is dat het hout glimt en dieper van kleur wordt.

Zou het jammer vinden om met de verkeerde afwerking al m'n werk te...... ( de twee kleine openingen links en recht krijgen nog een voorpaneel, daarvoor ben ik aan het wachten op een zwaluwstaartfrees zodat dit blind kan en afneembaar blijft ivm radiatorknop.)

Groetjes Geert
 

Bijlagen

  • DSC_2908.JPG
    DSC_2908.JPG
    96,5 KB · Weergaven: 24
  • DSC_2910.JPG
    DSC_2910.JPG
    55,3 KB · Weergaven: 23
  • DSC_2909.JPG
    DSC_2909.JPG
    57,5 KB · Weergaven: 23

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.