Afgezaagd, aangenaam.

Afgezaagd

Actieve deelnemer
21 mrt 2023
55
15
Alkmaar
Beste,

Middels deze weg wil ik mij graag voorstellen.
De schermnaam is afgezaagd, veertig plusser en uit de omgeving van Alkmaar.

Werkzaam in de metaal, alweer aardig wat jaartjes maar doet ook graag werken met hout. Eigenlijk vind ik veel dingen leuk. Als maar met techniek te maken heeft.

In de hobby al geregeld een kastje of een stellingkje gemaakt. Voornamelijk rechttoe, rechtaan werk. Geen poespas.

Maar het begint te kriebelen om dat meer in diepte opnin te gaan. Met een overvloed aan informatie dmw diverse fora en YT begin ik mij verder te ontwikkelen.

Dit is natuurlijk ook een van de redenen waarom ik mij hier heb aangemeld.

Nu heeft de combinatie van hout en metaal (staal/rvs/aluminium) mij altijd bijzonder gefascineerd.

Recentelijk een tafel samengesteld door zelf de aluminium poten te lassen/bewerken en laten poedercoaten.
Blad is een koop deel geweest.

20230719_160044.jpg
20230710_152337.jpg

Het volgende project is een klein bureau waar ik hout hergebruik van bv oude meubels, tafels etcetera.

Aldoende leert men en hopelijk steek ik hier een hoop op van de ervaren leden alhier.


Met vriendelijke groet,

Afgezaagd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.