Voor de nieuwe badkamer wil ik zelf een badmeubel maken. Het ontwerp is relatief eenvoudig, 2 lades met 2 opbouw wasbakken. De hoofdvraag waar ik me worstel is wat nu een goede aanpak is qua materiaal.
Ik zag 2 opties voor het kastje:
Fineren heb ik al eerder gedaan, maar dit was niet voor een badkamer. Hetgeen waar ik het meeste bang voor ben is dat er iets krom trekt, of dat het fineer los gaat laten. Ik kan wel aan 3 cm dikke verlijmde eiken panelen komen, die ik kan afkorten tot de gewenste lengte.
Ik zou graag jullie advies hierin meenemen. Hieronder staat het idee van het badmeubel. Alvast bedankt

Ik zag 2 opties voor het kastje:
- watervast verlijmd mdf fineren met eiken (kopse kanten fineren is iets lastiger / gevoeliger als je er tegen aan stoot).
- Massief eiken (grotere kans op krom trekken ??)
Fineren heb ik al eerder gedaan, maar dit was niet voor een badkamer. Hetgeen waar ik het meeste bang voor ben is dat er iets krom trekt, of dat het fineer los gaat laten. Ik kan wel aan 3 cm dikke verlijmde eiken panelen komen, die ik kan afkorten tot de gewenste lengte.
Ik zou graag jullie advies hierin meenemen. Hieronder staat het idee van het badmeubel. Alvast bedankt