Accessoires voor Makita/Katsu Frezen en Slijptools voor Sorby Pro Edge

jorisvh

Post veel
Hallo @Inbeelder, super dat je de stap gezet hebt👍!

Ik ben erg tevreden met de stofafzuiging voor m'n Blum Ecodrill die ik op je etsy shop besteld heb.
1669727491461.png
Eindelijk moet ik niet na elk 35mm gat de MDF schilfers uit de Ecodrill prutsen voor ik de volgende scharnier kan boren.

@Inbeelder, maak je ook een dust cover voor de Makita invalzaag SP6000j, gat aan de zijkant om zaagblad vast te zetten (“Saw Arbor Hole Dust Cover”)
Als je je op accessoires voor de Makita SP6000/DSP600 invalzagen zou storten, dan heb je voor een dieptestop met een dubbele schaal voor gebruik met/zonder geleider, alvast 1 klant.
Ik weet niet wat Makita bezielde toen ze besloten dat een schaal waarop je de zaagdiepte bij gebruik zonder geleider instelt het handigst zou zijn. Dat hebben ze bij Festool dan toch beter gedaan.
1669729719993.png1669729653848.png
Bestaat al maar ik koop liever "lokaal"...1669728757384.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Jurriaan9 en Eric55

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Hallo @Inbeelder, super dat je de stap gezet hebt👍!

Ik ben erg tevreden met de stofafzuiging voor m'n Blum Ecodrill die ik op je etsy shop besteld heb.
Bekijk bijlage 126366
Eindelijk moet ik niet na elk 35mm gat de MDF schilfers uit de Ecodrill prutsen voor ik de volgende scharnier kan boren.
Dank voor het compliment, maar helaas is dat artikel niet uit mijn Etsy Shop :)
Dit is de mijne: Etsy BAStVormEnHout voor 3dprintfiles en mn eigen site BASt-hout.nl voor de fysieke artikelen.
 

jorisvh

Post veel
Oeps, ik verwarde je met een collega Nederlandse 3D printer met een Etsy winkel, wat dom van me 🙄.

Om het goed te maken wilde ik een 100mm square jig bestellen.
Die gaat het maken van een mal om scharnieren Argenta 80/80A in te frezen vergemakkelijken, denk ik.
Maar als Belg kan ik blijkbaar enkel de print files kopen op Etsy. Dat heb ik toch goed gezien?
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

beansr

Actieve deelnemer
20 jan 2016
73
19
Goede producten, heeft een afzuighulpstuk speciaal aangepast voor de eigen ontwerp freesvoet met led verlichting werkt perfect. Leuk telefonisch contact gehad!
Mag foto van mijn voet plaatsen hoor Bas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bast-hout

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Hej Bas,

Kun je ook andere prints maken? Ik ben nog op zoek naar een noodstop drukker ding voor mijn TS254 en die heb ik nu gevonden, maar heb niet de beschikking over een 3D printer
 

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Heeft wat voeten in aarde, maar....
  • Contactpagina werkt weer naar behoren.
  • Bestellingen vanuit België kunnen nu ook gewoon via de website.
  • Bedrijven met een BTW nummer krijgen de BTW gespecificeerd; Belgische bedrijven worden berekend tegen het '0% tarief; Leveren goederen binnen EU'
  • Het is nu ook mogelijk om op afspraak uw bestelling op te halen in Milsbeek en al dan niet ff bij te kletsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mk23, jorisvh en Guus2

Jurriaan9

Ik word niet gehinderd door te veel aan kennis;-)
29 mei 2019
212
69
Finger joint jig als cadeau gekregen.
Van de week er mee aan de slag, ben benieuwd naar het hoe en wat. Afgelopen week fingers met zaag en bijtel gemaakt, eens kijken naar het verschil ;-)

[Ik had wel de nodige moeite om dit topic te vinden, ik zocht op 3D prints)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.