Aan/uit knop PARKSIDE Accu-haakse slijper 12V gaat zwaar?

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik heb onderstaande tool.
Echter ik vind dat de aan/uit knop behoorlijk pittig gaat.

Heeft iemand ervaring met deze knop?
Zowel neg als pos ervaringen?


1594303146342.png
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Hoi, ik heb de 20 Volt uitvoering van de haakse slijper. Momenteel gebruik ik hem zowat dagelijks. Als de schakelaar gelijk is met de jouwe, dan is het een handigheidje met een soort van wipbeweging verschuiven. En makkelijk gaat het niet, nee. Maar dat beschouw ik ook als een stukje inschakelbeveiliging. groeten, Jan
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Die grote heb ik ook gelijkertijd besteld. Bij deze grotere, ook andere merken, gaat die knop inderdaad vaak wel wat zwaarder. Ook bij mijn grotere Parkside.
Nu gaat het specifiek om die kleine. Die gaat mij te zwaar. Het is eigenlijk een heel licht machientje en makkelijk te gebruiken met 1 hand....behalve die knop dus..
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Nee, nog niet geprobeerd.
Het is meer dat het veertje nogal strak staat van binnen. Denk ik althans..zo voelt het..
 

Bigfoot48

Actieve deelnemer
18 dec 2018
84
11
Lieshout
Ik heb dat ook met mijn Dewalt haakse slijper. Deze ging al niet makkelijk, misschien een soort beveiliging dat je hem niet Per ongeluk aanzet?
Net als die flessen die een kinderslot op hebben waar ik ook mee stoei om open te krijgen ..... of ligt dat aan mij? :rolleyes:

Tijdens de verbouwing was er een beetje stof in gekomen en was dat ding helemaal niet meer te bewegen.
Wat voor mij werkt is even schoonblazen met perslucht en dan een klein beetje silicone spray of ptfe erin spuiten.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.912
2.535
Geef die fles even aan je kinderen, want die weten na een keer hoe het werkt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.