120 mm afzuislang 3 meter

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
282
70
Omdat ik de afzuiging heb aangepast, heb ik 3 meter 120 mm afzuigslang over. Gekocht bij Felder. Het is de dikkere stugge slang.

Nieuwprijs € 99,84.
Vraagprijs € 50,-
Ophalen in Apeldoorn.

Bijlagen

• IMG_1345.jpeg
    IMG_1345.jpeg
    89,2 KB · Weergaven: 12

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.696
319
Weet je toevallig of een PVC rioleringsbuis van 125mm er ín past?
Gezien de maten lijkt het van niet, maar de praktijk is soms anders als de theorie.
Mss heb je en stukje PVC liggen om dat te proberen?

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
282
70
Weet je toevallig of een PVC rioleringsbuis van 125mm er ín past?
Gezien de maten lijkt het van niet, maar de praktijk is soms anders als de theorie.
Mss heb je en stukje PVC liggen om dat te proberen.

Helaas heb ik geen pvc liggen. Lijkt me niet te passen. Ik heb een 120 buitenmof geprobeerd en dat paste voor geen meter.

Daarnaast heb ik een PM dat een forum lid de slang wil overnemen.

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
477
377
Schouwen-Duiveland
Helaas heb ik geen pvc liggen. Lijkt me niet te passen. Ik heb een 120 buitenmof geprobeerd en dat paste voor geen meter.

Daarnaast heb ik een PM dat een forum lid de slang wil overnemen.
Als het met een paar mm niet past dan is het een oplossing om de ene met een fohn/verbrander te verwarmen tot plastische vervorming mogelijk is. Dan de ene over de andere schuiven en af laten koelen. Werkt perfect. Zo heb ik het ook gedaan met een buis die op mijn meber lintzaag. De flens op de machine is 102mm buitendiameter en een 100 mm pvc buis ging er dus niet overheen. De 100mm PVC buis verwarmd tot vervorming mogelijk was en er overheen gewrikt. Aflaten koelen en paste perfect. Ik heb er nog een slangenklem overheen gezet maar dat is eigenlijk niet eens nodig.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.