Gevraagd: Woodturning magazine

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Een tijdje geleden heb ik van RIck een aantal Woodturning magazines over kunnen nemen,
Ik heb hier werkelijk van gesmuld. De meesten zijn nu aan hun 3e leesbeurt toe en zelfs de advertenties moeten er aan geloven.

Toch komt er een moment dat ik ze echt van kaft tot kaft ken.
Uiteraard kan ik een abonnement nemen, maar dat is zowel duur als lang wachten per exemplaar. Desalniettemin denk ik dat ik dit toch vast ooit ga doen.

Mijn vraag is of er op het forum nog meer mensen zijn die nog exemplaren van dit tijdschrift heeft liggen en er niet zo veel mee doet.
Ik zou ze graag overnemen.

Als iemand wat heeft, kan ik de jaargang en maand we doorgeven van de exemplaren die ik al heb.

Alvast dank,

een fijne avond,

Toon
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Bump ;-)

Niemand???

Hallo Toon,

Ik ben er drie jaar lid van geweest, dus ik heb een aardige stapel liggen.

Ze zijn echter niet te koop, maar lenen mag je ze wel van me als je wilt. Ik gebruik ze namelijk nogal eens om inspiratie op te doen, en om als de tijd ervoor is enkele dingen uit het blad na te maken. Daarom wil ik ze niet definitief kwijt.

Tegen vergoeding van de verzendkosten kan ik je zo een stapel toesturen.

Het zou een optie kunnen zijn: PB me maar even als je geïnteresseerd bent.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.