Zaaglint bestellen ?

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Hallo allemaal,
Ik heb altijd mijn zaaglinten besteld bij Tuffsaw in de UK, bij mijn laatste bestelling kreeg ik netjes de melding dat ze niet meer leveren buiten de UK en dit door een mogelijke Brexit en de daarbij horende administratie.

Nu is mijn vraag kent er iemand een waardig alternatief waar je zaaglinten online kan bestellen ?

Groetjes
Benny
 

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Sorry in verkeerde groep geplaatst, mag worden verwijderd in deze groep.
 
Hallo allemaal,
Ik heb altijd mijn zaaglinten besteld bij Tuffsaw in de UK, bij mijn laatste bestelling kreeg ik netjes de melding dat ze niet meer leveren buiten de UK en dit door een mogelijke Brexit en de daarbij horende administratie.

Nu is mijn vraag kent er iemand een waardig alternatief waar je zaaglinten online kan bestellen ?

Groetjes
Benny

Hoi Benny,

https://lintzagenopmaat.nl


Gr Edwin
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede

Een linkje dumpen is natuurlijk wel heel makkelijk.
Heb je hier persoonlijke ervaring mee? Is de kwaliteit vergelijkbaar met tuffsaw?
de m42 liten zijn goedkoper dan bij tuffsaw zie ik.

Het is dat ik van de week al bij tuffsaw heb besteld (adresje in Engeland), maar als dit vergelijkbare kwaliteit is, is het natuurlijk zeker het overwegen waard om deze eens uit te proberen.
 
Een linkje dumpen is natuurlijk wel heel makkelijk.
Heb je hier persoonlijke ervaring mee? Is de kwaliteit vergelijkbaar met tuffsaw?
de m42 liten zijn goedkoper dan bij tuffsaw zie ik.

Het is dat ik van de week al bij tuffsaw heb besteld (adresje in Engeland), maar als dit vergelijkbare kwaliteit is, is het natuurlijk zeker het overwegen waard om deze eens uit te proberen.





Geen ervaring en geen binding mee.

Ik heb een zaaglint moeten bestellen bij HBM omdat Tuffsaws helaas niet meer naar Nederland levert ( wat ik behoorlijk balen vindt)
De keuze bij HBM is nul.

Kwam later deze site tegen waar je zelf lengte, breedte en tandenaantal kunt kiezen......tegen een acceptabele prijs.

Niets moet alles mag. ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.