Multifunctionele frees GMF 1600 CE Professional van Bosch

Status
Niet open voor verdere reacties.

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Enkele jaren geleden heb ik een klus gedaan bij een bedrijf die nogal omvangrijk was.
Daar ik voor dit bedrijf geen uurloon kon rekenen hebben ze mij voor het vele werk een cadeau gedaan door het geven van een Multifunctionele frees GMF 1600 CE Professional van Bosch.
Uiteraard was ik hier heel blij mee echter ik heb deze machine die voor mij veel te zwaar is èèn maal gebruikt.
Wie wil hem overnemen voor een acceptabel bedrag doe een bod?

Simon
 

Bijlagen

  • IMG_0956.jpg
    IMG_0956.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 1.086
  • IMG_0957.jpg
    IMG_0957.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 1.095
  • IMG_0958.jpg
    IMG_0958.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 1.087
  • IMG_0961.jpg
    IMG_0961.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 1.090
  • IMG_0965.jpg
    IMG_0965.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 1.094

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Ophaal locatie is Numansdorp dit dorp ligt op de Zuid-Hollandse eilanden.

Indien echt interesse stuur een PB

Simon
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Jefmen u als moderator zou het wel op prijs gesteld worden als je antwoord geef op vragen die door anderen leden aan u worden gesteld.

Simon

In dit topic zie ik geen vragen die aan mij gesteld worden. Dus weet niet waar die wel staan. Ik kan niet elk uur kijken of er vragen aan mij zijn. Tevens werkt een pb met een vraag sneller dan een reactie in het forum omdat ik er geen melding van krijgt.
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Jefmen dit las ik als vraag van Athanor: Jefman stelt je de vragen als moderator vanwege de spelregels voor dit forum .
Maar nu begrijp ik dat Athanor hiermee aangeef ,dat Jemen de vragen zoals prijs en locatie waar op te halen een eis is vanwege de spelregels.
sorry dan heb ik dat niet goed begrepen.
simon
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Diverse leden hadden belangstelling en hebben mij een PB gestuurd waarop ik heb geantwoord echter daarna niets meer gehoord.
Is er wellicht iets fout gegaan als er nog interesse is laat wat van je horen.
Ik heb de Prijs verlaagd naar €350,--

Simon
 
Laatst bewerkt:

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Bovenfrees nog steeds te koop, de vraagprijs heb ik verlaagd naar €300,00 met opbergbox €325,--

Simon
 
Laatst bewerkt:

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Hey Numansdorp, dat is vlakbij. Ik kom uit Heinenoord. Ik kan de afbeelding van de frees niet zien. Kun je deze nogmaals plaatsen?
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Beste AHK,
Jammer dat je de foto`s niet kunt zien ( ben je wel ingelogd) uiteraard kan ik ze nogmaals sturen maar het lijkt mij verstandiger dat je een PB stuurt met je e-mail adres dan stuur ik de foto`s daar heen.
Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.