Bouw van mijn klushok

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Hallo iedereen,

Na een tijd lang alleen maar posts te hebben gelezen vond ik het toch tijd worden om zelf eens wat leuks te gaan posten, en dan wel in de vorm van mijn nieuwe klushok!!
Van de zomer begonnen met de bouw van een schuur en overkapping, waarbij de schuur gaat dienen als dedicated klushok zodat ik een ruimte heb waar alles staat, en kan blijven staan.
Ik heb veel ideeën opgedaan van iedereen hier en heb dus sommige dingen ook in mijn opstelling toegepast.
Het begon een kleine 2 jaar geleden met de tick om alles in systainers te gaan doen...
2q0qb2f.jpg

33xvnsk.jpg

Dus de hele verzameling moet ook netjes opgeborgen worden, je hebt ze uiteraard niet voor niets.
Dit wilde ik per se in lades omdat dit netjes oogt en als het goed is in de toekomst ook makkelijk gaat werken.
Tevens ben ik ook begonnen met het afwerken van de wand achter het werkblad en de kabelgoot is reeds afgemonteerd en aangesloten.
35ajddk.jpg

2z6zic8.jpg

De wand waar de lijmblokken nu nog te zien zijn, heb ik inmiddels voorzien van een laag gips en de start aan een kast met schuifdeuren is reeds gemaakt.
Hiervan zal ik later nog enkele foto's uploaden.

Graag jullie op- en/of aanmerkingen over dingen die ik zeker niet of zeker wel moet doen!!
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Werkplaats is nogal een groot woord hoor,
Het hok(je) is 4,40 diep x 3,20 breed. Helaas niet zo groot als ik zou willen, maar is altijd beter dan klussen in de garage/berging waar de fietsen staan en de levensmiddelen liggen.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Dat ziet er verzorg uit. Mooi die E-goot en verlichting.

Werkplaats is nogal een groot woord hoor,
Het hok(je) is 4,40 diep x 3,20 breed. Helaas niet zo groot als ik zou willen, ......

Menigeen zal jaloers zijn op zo'n "hok"!

....., maar is altijd beter dan klussen in de garage/berging waar de fietsen staan en de levensmiddelen liggen.

Haha, mijn situatie dus. En er staat ook nog een auto, want die is bang voor koude voeten! :D
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Da's de beste manier om iets aan te pakken, eerst een paar jaar alle info lezen die je maar vindt en dan gebruiken wat je zelf handig vindt.
Ziet er keurig netjes uit, maar heb zelf liever mijn gereedschap binnen handbereik zonder in systainers te zitten rommelen.nadeel is dan weer dat het er bij mij lang niet zo netjes uit ziet��.

In die werkplaats kun je al heel wat doen hoor! Zeker wanneer je het aanpakt zoals je nu bezig bent!
Veel plezier er nog mee!
Steven
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Hoi Joris, er ligt 5 cm vloerenspecie onder de tegels en daar ligt 20 cm beton onder met isolatie en plastic.
Ik heb de fundering en de vloer in een keer gestort. Dus daar ben ik niet zo bang voor.
 

Gobert

Actieve deelnemer
12 feb 2015
170
0
Omgeving Arnhem
Hoi Joris, er ligt 5 cm vloerenspecie onder de tegels en daar ligt 20 cm beton onder met isolatie en plastic.
Ik heb de fundering en de vloer in een keer gestort. Dus daar ben ik niet zo bang voor.
Dan had ik hem afgesmeerd en er een rubberen vloer opgelegd. Heb je ook nooit meer kouwe benen.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Alle systainers zitten inderdaad op ladegeleiders. Had er 20 besteld maar kwam er nog 14 te kort�� Die zijn van de week binnen gekomen van onze oosterburen dus ik kan weer vrolijk verder.

Dit straatwerk had ik nog liggen, dit komt uit de tuin die ook volledig op de schop gaat en het was kostenbesparend om dit weer her te gebruiken.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Ziet er goed uit. Zie dan je betonplex gebruikte voor de kastjes ( denk ik ) . Welke ladegeleiders gebruikt ? De Witte euro slides ? Of full extension keuken geleiders.Wel grappig al die oranje systainers. Vermoed dat je dan geen enkele tool hebt die al in een systainer zat ?
 
Laatst bewerkt:

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Het is inderdaad betonplex van 18 mm.
De ladegeleiders zijn de GTV full extension geleiders met kogellager van 550 mm.
Niet alles zat in systainers , maar hetgeen wat er wel in zat , die heb ik ook vervangen voor deze van BTI omdat het gewoon een stuk netter en verzorgder oogt. De andere heb ik weggegeven en/of verkocht.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Het is inderdaad betonplex van 18 mm.
De ladegeleiders zijn de GTV full extension geleiders met kogellager van 550 mm.
Niet alles zat in systainers , maar hetgeen wat er wel in zat , die heb ik ook vervangen voor deze van BTI omdat het gewoon een stuk netter en verzorgder oogt. De andere heb ik weggegeven en/of verkocht.

hehe mooi ! ik gebruik ook die poolse GTV ladegeleiders .. ben er best tevreden van .. kosten evenveel of minder dant die witte euroslides . ( koop ze hier http://so-handel.de/)


https://www.youtube.com/watch?v=TmiEHGTZXrs
https://www.youtube.com/watch?v=wGFCBYGjtNI
https://www.youtube.com/watch?v=17klFbGm9yA
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.