Een paar zomerprojecten, tempeltje - make up kist - naaikist

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat werkstukken gepost heb dus bij deze een recent drietal.
Alle drie op verzoekgemaakt het naaikistje en buddha tempel had ik al eens eerder gemaakt dus daar had ik schetsen van maar het make up kistje alleen een wazige foto van internet.
Niet onaardig gelukt vindt ik.

grt Hans
 

Bijlagen

  • make up kist.jpg
    make up kist.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 208
  • buddha tempel 2.jpg
    buddha tempel 2.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 207
  • naaikistje 2.jpg
    naaikistje 2.jpg
    68 KB · Weergaven: 207

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Dank je! :eek:
Ik had er al een eerder gemaakt (zie foto). Ik maak ze vanuit een vast patroon met ongeveer dezelfde maten. Maar laat de rest van hoe het eruit ziet een beetje over aan wat ik tijdens de bouw mooi vind en voorhanden heb.

buddha tempel 1.jpg
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Mooi zeg!
Ik vind het tempeltje bijzonder maar de ouderwetse naaikist (want dat is het toch?) vind ik ook heel geslaagd, je ziet ze tegenwoordig bijna niet meer.
 
A

Athanor

Guest
Mooi werk hoor! Fijn dat je hier weer een topic voor hebt gemaakt!


Fons
 

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Mooi zeg!
Ik vind het tempeltje bijzonder maar de ouderwetse naaikist (want dat is het toch?) vind ik ook heel geslaagd, je ziet ze tegenwoordig bijna niet meer.

Klopt, naar voorbeeld van één die mijn oma vroeger had. Die heeft nog jaren bij mijn ouders dienst gedaan. Ik heb deze voor mijn dochter gemaakt van notenhout dat ik nog had staan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.