Zonnepanelen voor een scouting gebouw.

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Lezers van ons mooie forum.
Ik heb een vraag aan jullie allemaal. Mijn zoon TIM zit op de scouting (lees padvinderij) Voor het nieuwe clubhuis maken we kans op gratis zonnepanelen. Wat we daar voor nodig hebben zijn STEMMEN. Dit is aan oproep aan allemaal, het kost je 1 minuut en je helpt er deze scouting club enorm mee.

Namens scouting ST Joris Ridderkerk hartelijk bedankt
Hugo

Onderwerp: Help scouting Ridderkerk aan gratis zonnepanelen en stem!

Beste ouders/verzorgers, leden & vrijwilligers, En natuurlijk Candle uit Haastrecht

Scouting Ridderkerk strijdt voor gratis zonnepanelen

Scouting Ridderkerk doet mee aan een wedstrijd om gratis zonnepanelen te winnen voor op het dak van het nieuwe gebouw voor alle scouts uit Ridderkerk. Op initiatief van Natuur & Milieu en ASN bank is deze wedstrijd in samenwerking met Scouting Nederland uitgeschreven. Hoofdprijs van deze wedstrijd is 10 zonnepanelen op het dak van het scoutinggebouw en de plaatsing daarvan.

Het enige wat de deelnemers hoeven te doen, is zoveel mogelijk stemmen te verzamelen op de website www.zonnestrijd.nl en daarbij te stemmen op Scouting Sint Joris Ridderkerk, één van de verenigingen die van het nieuwe pand gebruik gaan maken. Omdat twee verenigingen samen nu eenmaal meer stemmen kunnen verzamelen dan elk apart, is besloten dat scouting Florence Nightingale en Sint Joris samen onder één naam deelnemen, zodat ze de stemmen bij elkaar kunnen optellen.

Beide scouting verenigingen hopen zoveel mogelijk mensen op de been te kunnen brengen om een stem uit te brengen om zo de verlangde zonnepanelen op het dak van het nieuwe pand te kunnen krijgen. Doet u ook mee? Iedereen die stemt, maakt bovendien zelf ook kans op een prijs: een mooie Waka Waka lamp. Als je die hebt gewonnen, krijg je dat rond 1 november te horen.

Je kunt je stem uitbrengen via de volgende link: http://www.zonnestrijd.nl/stem/ (zoek Scouting Sint Joris en klik op STEM rechtsonder de afbeelding. Sint Joris staat nu rond de 5e plek dus rond de 1e / 2e rij van alle groepen).

Per e-mail adres is slechts één stem mogelijk. Het is dus de bedoeling om zoveel mogelijk mensen (en e-mail adressen) een stem te laten uitbrengen. Stem dus voor 31 oktober op Scouting Sint Joris – Ridderkerk en stuur dit bericht ook naar alle vrienden, bekenden en collega’s zodat de beide scoutingverenigingen straks op hun dak mooie zonnepanelen kunnen laten monteren! Zelf meerdere keren stemmen met andere (eigen) e-mailadressen kan natuurlijk ook.

Alvast bedankt!

PS door de grote aandacht voor deze wedstrijd, heeft de website af en toe storing. Probeert u het dan later alstublieft nog eens!



Met vriendelijke groet,


Stichting Scouting Ridderkerk



e-mail info@scoutingridderkerk.nl
internet www.scoutingridderkerk.nl
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Dank je wel Boss
Ik lees dat je ook in de "ZON" zit. Heb je de meter al achteruit zien draaien? Dat was bij een maat van me het geval. Hij werd er helemaal wild van. Is het niet een goed plan om het met een windmolen te combineren. Je woont toch in een buitengebied. Daar zijn wel meer voordelen mee te behalen. Ook kleinschalig zijn er leuke ideeën op de markt te vinden.
hartelijke groet Hugo
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank je wel Boss
Ik lees dat je ook in de "ZON" zit. Heb je de meter al achteruit zien draaien? Dat was bij een maat van me het geval. Hij werd er helemaal wild van. Is het niet een goed plan om het met een windmolen te combineren. Je woont toch in een buitengebied. Daar zijn wel meer voordelen mee te behalen. Ook kleinschalig zijn er leuke ideeën op de markt te vinden.
hartelijke groet Hugo

Hugo, je leest zeker alleen de kop van het bericht:(

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.