Hoi na een tiental jaar goed meegewerkt te hebben is mijn Makita LF1000 aan vervanging toe. Omdat ik het switchen tussen afkortzaag en tafelzaag wat moe ben (tijdverslindend soms) zou ik nu graag de twee aparte zaagmachines aanschaffen (semi beroepshalve) Mijn eerste keuze is een kapex 120 , maar dan is het budget volledig opgesoupeerd en heb ik geen tafelzaag om mee te nemen. Dus nu ben ik aan het twijfelen tussen makita of Bosch .
Bosch GTS 10 J en de Bosch GCM 8 SJL met onderstel zouden mijn voorkeur hebben en passen binnen dit budget ;-). Of de Makita LS1018LNX4 en Makita MLT100NX1 precisiezaagtafel die ook binnen dat budget passen. Dit in samenwerking met een werkbank type Ron Paulk moet ik al een heel eind kunnen komen .
Welke machines hebben jullie voorkeur en waarom ?
Bedankt voor jullie advies en werkervaring
Bosch GTS 10 J en de Bosch GCM 8 SJL met onderstel zouden mijn voorkeur hebben en passen binnen dit budget ;-). Of de Makita LS1018LNX4 en Makita MLT100NX1 precisiezaagtafel die ook binnen dat budget passen. Dit in samenwerking met een werkbank type Ron Paulk moet ik al een heel eind kunnen komen .
Welke machines hebben jullie voorkeur en waarom ?
Bedankt voor jullie advies en werkervaring