Freesaanslag / freesgeleider waar te koop?

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Hallo,

Ik ben een combinatiemachine aan het opknappen voor verkoop, echter mist de freesaanslag of freesgeleider. Weet iemand een (web)adres waar ik een losse freesaanslag kan verkrijgen? Of heeft iemand toevallig een freesaanslag over, die hij wil verkopen aan mij? (Hoeft niet persé juiste type te zijn, kan passend gemaakt worden dmv nieuwe gaten te tappen in het gietijzeren blad)

Alvast bedankt.

Grts.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Elektra Beckum multi 310 G. Ook verkocht onder Metabo, fabrikant is Lurem. Maar zoals gezegd, het hoeft niet merkeigen te zijn. Een freesgeleider wordt vastgezet met met bouten/draaiknoppen die in het blad vallen, dus dat is wel aan te passen.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Niemand een freesgeleider meer op de plank, die hij of zij van de hand wil doen? :D

Zal eens kijken..... jaren geleden gekocht voor een ander project. kwam van een electrabeckum.... miss past deze. ik ga vandaag voor je kijken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.