Ik gebruik bijna alleen maar kwasten van copenhagen gold. Toch heb ik bij nieuwe kwasten ook last van af en toe een haartje.
Ik dacht dat dit vroeger gedaan werd om de punten te splijten. Met de moderne kwasten zou dit niet meer nodig zijn is mij door een kwastenfabriekant verteld.De klassieke fix voor losse (en loslatende) haren is de kwast een paar keer over schuurpapier halen. : )
Ik dacht dat dit vroeger gedaan werd om de punten te splijten. Met de moderne kwasten zou dit niet meer nodig zijn is mij door een kwastenfabriekant verteld.
De klassieke fix voor losse (en loslatende) haren is de kwast een paar keer over schuurpapier halen. : )
Ik heb enige twijfel over deze kwasten. Al mijn copenhagen kwasten hebben een opliggend logo, goud of zilver, en een gelaserde ean code. Deze kasten niet.
Ik heb er ook even zes gehaald. En nog wat meer zooi voor weinig. Stekkerdoos voor aan mijn MFT. Een hoop zwenkwielen voor bijna niks. Twee eenhandsklemmen en nog een rolletje ducttape.
Dat is nu precies het gevaar van de Action. Tis daar nog erger dan de Ikea. Je komt voor 1 ding en loopt naar buiten met een volle winkelwagen