Gereedschap, het is een verslaving. Nu denk ik weer een zaagtafel nodig te hebben! Op dit forum lees je dat de zaagtafel het hart van je werkplaats is en ik mis hem ook wel eens, hoewel ik met de hand en met mijn invalzaag ver kom. Maar ik heb een paar projectjes in mijn hoofd die er ooit eens uit willen komen om te worden gerealiseerd. Dus ben ik rustig aan het kijken wat een geschikte oplossing voor mijn situatie zou kunnen zijn.
Nu kwam ik toevallig onderstaande zaagtafel tegen. En die ga ik morgen bekijken.
Zo op het eerste gezicht lijkt deze prima voor mij, mede omdat hij redelijk compact lijkt zodat ik hem ook aan de kant kan rollen. En toch degelijk, sterk werk uit 1966.
Vraag is nu: waar moet ik op letten morgen (ik neem een plaatje en een balkje mee om te testen)? Graag jullie input.
Nu kwam ik toevallig onderstaande zaagtafel tegen. En die ga ik morgen bekijken.
Zo op het eerste gezicht lijkt deze prima voor mij, mede omdat hij redelijk compact lijkt zodat ik hem ook aan de kant kan rollen. En toch degelijk, sterk werk uit 1966.
Vraag is nu: waar moet ik op letten morgen (ik neem een plaatje en een balkje mee om te testen)? Graag jullie input.