Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 116

Workshop bij Masave Hout door Roeland Brekelmans

Forummers,

Zaterdag 15 februari komt Roeland Brekelmans naar Zwolle om een workshop te geven. Tof !! Roeland wil dan graag de vragen beantwoorden van de deelnemers aan deze workshop. Geen vastomlijnd programma dus. Wel zal het voornamelijk gaan over het handmatig houtbewerken en alles wat daarbij komt kijken. Heb je een probleem of wil je wat meer weten over het handmatig houtbewerken ? Stuur dan even een pb'tje naar mij. We hebben plek voor 10 personen.

Gasthuisdijk 8, Zwolle
    06 34 955 951

Wanneer
    Zaterdag 15 februari
    9.45 ontvangst en koffie
    10.00 start workshop
    12.00 einde workshop

Hopelijk tot dan !

Roeland en Rick

De eerste aanmeldingen waren al snel binnen !! Wil je ook 15 februari erbij zijn stuur dan even een pb'tje .

Gr

Rick

Leuk idee! Mijn zoontje wordt die dag 1 jaar, dus heb andere plannen

Gaat dit in de toekomst vaker gebeuren?

Eh waar gaat die workshop over
    Met een hamer past alles...

Wie komt er nog allemaal? Ikzelf en mijn broer (forumlid Arnoud Delporte) hebben zonet bevestigd.

misschien een idee om er ook een te organiseren voor de knutselaars van meubelmakerskissie II ?

Daar ben ik ook in geïnteresseerd Rendew. Moet er nog mee beginnen, maar we zouden daar deze zaterdagmorgen wel (deels) voor kunnen gebruiken. Ik kom ook.

jaap

Ik ben ook van de partij en heb al gevraagd naar de slisverbindingen van het kissie en de panelen onderling bevestigen.
    @Rick: ideeën voor volgende workshops: zwaluwstaartzaag maken, schaven maken, slijpen en wetten, houtdraaien voor dummies, doosjes maken, instrumenten bouwen, etc.
    Everybody Joins Rick's High School for Woodworkers.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Dat gaat een toffe zaterdagochtend worden !! Ik kreeg de vraag van deze workshop kost : Helemaal niets !!

De dag ervoor zal ik een keer extra met de stofzuiger door de werkplaats vliegen.....

@woruta : Die kans is erg groot !!

@toxic : De te bespreken onderwerpen zijn helemaal afhankelijk van de vragen van de deelnemers....Wel handmatig houtbewerken!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Wat zie ik nu: houtdraaien voor dummy'sbij Rick? Daar wil ik graag een bijdrage aan leveren. DE basisbeginselen van het houtdraaien laten zien en ieder die wil dit ook onder mijn begeleiding laten ervaren. Spaar al vast €1000,00 voor een perfecte machine om thuis een vliegende start te kunnen maken. (Of ben ik nu te enthousiast?)
    vr.gr. Jan Pranger.
    www.arstorno.nl
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten