lintzaag - tuffsaw - welk type ?

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
574 voor die makita??? Waar komt dat ding dan vandaan want google geeft die prijs nergens, zelfs niet ex btw.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
574 voor die makita??? Waar komt dat ding dan vandaan want google geeft die prijs nergens, zelfs niet ex btw.

Overigens staat hier een review van iemand met dat ding. Die geeft aan dat materiaal dikker dan 2 cm niet nauwkeurig zou zijn (?)
http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0049ATL8O/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

Kan me voorstellen dat als je de zaag gaat mishandelen door staal e.d. te zagen dat deze inderdaad niet meer nauwkeurig zaagt.:p
Bij normaal gebruik zaagt deze zaag prima.!
 

janfest

Actieve deelnemer
4 nov 2012
56
0
heren,

ik had wel wat vragen/reactie verwacht ivm de keuze van leverancier (lees: prijs) , want die is echt opmerkelijk goedkoper dan alle andere site
(100 tot zelfs 200 euro).

wil echter hier ook geen niet toegelaten info op het forum zetten - ben wel geen verkoper (gewoon een fanatieke hobbyist) - maar wie de link naar die website wil: stuur maar een mailtje naar m'n mail adres: vandenabeelej@skynet.be
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Hoi Janfest,

Aanbevelen is (volgens mij) best wel wat anders dan reclame maken. Rendew heeft immers ook net een filmpje geplaatst van de aanslag voor zijn lintzaag, en daarin wordt ook gewoon genoemd dat deze erg goedkoop is bij Axminster. Je noemt toch ook gewoon dat het een makita is?

Groet, Karel
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Zo erg is het noemen van een leverancier niet. Je krijgt wel een opmerking als het op reclame gaat lijken. Gezien de steeds oplopende levertijd en de lage prijs hoop ik dat het volgende zinnetje niet van toepassing is: als de prijs te mooi is om waar te zijnis het vaak niet waar.
 

janfest

Actieve deelnemer
4 nov 2012
56
0
Ik hoop hier dus niet de regels te overtreden - hierbij op aanvraag:


algemeen:
http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...m570.l1313&_nkw=scie+on+ruban+makita&_sacat=0

in detail:
http://www.benl.ebay.be/itm/Scie-a-...H_DefaultDomain_23&hash=item43c4f479f2&_uhb=1

ik zie wel dat de 'versie' van 573 euro, enkel binnen Belgie wordt verzonden ?
Als iemand dit wenst kan je die altijd bij mij laten afleveren en er dan omkomen
(Brugge - zo'n 15 km van de Nederlandse grens)
de andere van 599 euro wordt wel naar Nederland verstuurd.

gr, Jan
 

XXL66

Actieve deelnemer
5 mrt 2009
163
5
Ik zou mij de Makita LB2000F willen aanschaffen, wordt het onderstel apart geleverd ? Deze moet wellicht rechtopstaand vervoerd worden ?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.109
515
Moordrecht
Het is een bouwpakket. . Onderstel zelf in elkaar zetten. Als je de handleiding online zoekt, vjnd je wat je moet weten..
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Betaal zelf ook niet graag te veel maar om zo iets via ebay te kopen om 100 euro te besparen gaat me een zaag te ver.

Ben content met het feit, dat je bij problemen terug kunt vallen op de service van de leverancier. Inmiddels heeft de ervaring geleerd dat het bedrag wat je meer kwijt bent zich driedubbel terug betaalt. Over het gemak van en minder ergenis nog maar te zwijgen.

Inmiddels de ervaring dat je kunt onderhanden met je vaste leverancier en het verschil vaak niet meer dan een paar tientjes is.

On topic.

Deze zaag staat op mijn lijst maar helaas nog geen ruimte om te plaatsen. Is gemiddeld voor rond de 670 (incl btw) te koop.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.