NOTENKRAKERSUITE

Horst

Actieve deelnemer
6 mrt 2009
41
0
Voorraadkom: 31,5 x 6,5 cm
Kraakkom: 22 x 5,5 cm
Portiekommen: 10,5 x 2 cm
Hout: PADOUK

nussknackersuite%20leer.jpg


nussknackersuite%20voll.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
beste horst,

mooi he dat padoek. erg prettig om mee te werken vind ik het niet. jemig wat wordt alles rood he!! ik vind het er mooi uit zien. een glaasje wijn erbij en je hebt een mooie avond
rick
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ja Horst, mooi vind ik het wel, vooral met al die schoteltjes, maar zoals Rick al zei, en niet alleen hij, maar ook mijn Amerikaanse penvriend Ron, die zoiets gelijksoortig had gemaakt had het over rode nagels en handen, wat hij niet zo leuk vond. Maar och een houtdraaier hoeft er niet uit te zien om door een ringetje gehaald te worden, vindt je ook niet.
In elk geval erg leuk om daar eens een avondje mee door te brengen door noten te kraken en met een glas rode wijn, en een leuk achtergrond muziekje, je avond kan niet meer kapot.
Beste groeten, Ad
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Prachtig en ook een bijzondere kraker! Ik zou me ook op mijn gemak voelen met een cognacje er bij!
Is dat padoekstof niet erg schadelijk voor je gezondheid?

jaap
 

Horst

Actieve deelnemer
6 mrt 2009
41
0
Bedankt voor de leuke commentaren!

Ik heb het liefst met een glasje port....

Ja, het klopt wel, de werkplaats zag erg rood eruit als ik klaar was met het schuren.
Maar er is niet meer stof dan met andere soorten hout, je zie maar beter...
En de stof is ook niet schadelijker voor de gezondheid dan andere stof. Fijn
schuurstof is altijd gevarlijk omdat hij diep in de luchtwegen binnen kan komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.