Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: Scheerkwast

Scheerkwast

De laatste tijd wat kleine dingetjes gemaakt - waaronder 6 kommetjes uit een stuk vorig jaar 'geoogst' populier. En ook deze scheerkwast, van gouden regen, in opdracht:

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wat mooi zeg...Nu ben ik niet Discerning en zeker geen Gentleman, maar zo een zou ik best wel willen hebben
    ----------
    Groeten,
    Mac

www.lerabot.fr

Prachtig gemaakt Henk, maar als vorm zou ik het gloeilamp model mooier vinden.

jaap

ik sluit me volledig aan bij jaap! Erg mooi gemaakt!

Thuis heb ik een kwast uit olijfhout, ook erg fijn om mee te scheren... which reminds me..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamPonette Bekijk Berichten
    ik sluit me volledig aan bij jaap! Erg mooi gemaakt!

Thuis heb ik een kwast uit olijfhout, ook erg fijn om mee te scheren... which reminds me..
    Daar sluit ik me dan weer bij aan. Ik heb zelf ook een olijfhouten kwast, van bij Straight Razor Designs:

Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat er aardig wat forumleden zich graag met zo'n ultra scherp ouderwets scheermes (zouden willen) scheren)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Prachtig gemaakt Henk, maar als vorm zou ik het gloeilamp model mooier vinden.

jaap
    Voor de borstel? De borstel is door de klant aangeleverd, en de vorm van het handvat is op verzoek een kopie van een bestaand model van Simpsons...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin van der Wilt Bekijk Berichten
    Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat er aardig wat forumleden zich graag met zo'n ultra scherp ouderwets scheermes (zouden willen) scheren)
    Ik doe het al een jaar zo ondertussen, naar grote tevredenheid!

Een Dovo Ebony Silver Steel om precies te zijn:

Ook toen maar meteen uit een stukje azobe een houder voor m'n kwast gezaagd:

Athanor
    Guest
    Mooie kwasten hoor, maar volgens mij hebben jullie ze alleen maar "voor de show"; Ik gebruik mijn scheerkwast in ieder geval, ziehier een kwast na 15 jaar gebruik (palissander)

Fons

image.jpg

Forum Rechten