groot groter grootst .................

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Dat wordt een een hele klus om dat ding naar binnen te brengen, ik neem aan dat het voor een kantoor (vergadertafel) is. En bij kantoren denk ik altijd aan kleine traphuizen met te korte draairuimtes en te kleine liften.

Maar goed ik ben wel geinteresseerd in de bladbevestiging aan het onderstel. Ik zie dat jullie allerlei metaal aan de onderzijde aan het inzetten/frezen zijn. Wat doen jullie nu precies? Is het blad deelbaar in 2 delen in zie ik nu bladverbinders (hoe zorg je dat de bladen netjes uitlijnen qua hoogte?)? En hoe zet je dde tafl nu vast op het onderframe. Gaat weer leerzaam worden :p

Ik heb zelf een tijdje geleden een deelbare achthoekige tafel gemaakt van berken multiplex. het waren 4 tafels en 4 aanhangbladen. Ik zal eens foto's maken van het eind resultaat op school.
 

Houtwurm

Actieve deelnemer
23 nov 2009
29
0
Nou , het geheel is opgedeelt in 4 stukken , en gekoppelt met draadeind en koppelplaten , tussen de bladen lamello's voor gelijkhouden .
de staalplaten aan de ondezijde worden met inserts aan de poot vastgemaakt en in de sleuven komt een bout naar een insert in het blad ,
het onderstel word met enorme penen gatverbindingen in elkaar gezet , en is daardoor extreem stabiel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.