Uit Eindhoven

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Voordat ik, toch wel ouderwets opgevoed, gewoon weer eens vergeet me voor te stellen. Bij deze uit het Zuid oosten des lands, altijd bezig met van alles omdat ik volledig afgekeurd ben voor het "echte" werk verzin ik zelf maar hoe ik de dag door kom en eerlijk gezegd sinds ik afgekeurd ben verveel ik me minder dan toen ik nog werkte las techneut. Ben van oorsprong werktuigbouwkundige met kunstacademie en lerarenopleiding en allerlei andere omzwervingen maar klus en knutsel en maak muziek en was van plan om eindelijk eens die muziekinstrumenten eens te gaan maken in hout en metaal die ik al jaren van plan was te gaan maken. Allemaal heel erg experimenteel dus verwacht er niet te veel van.( ambities gaan alle kanten op)
Hoop veel van jullie te leren.
groet Hans
 
A

Athanor

Guest
Welkom! Je introductie maakt me wel nieuwsgierig, dus eens wat experimentele zaken op het forum lijkt me wel wat:)

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.