Ovale tafel in amerikaans esdoorn

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Oké, ik begrijp het wel geloof ik, maar de reactie die ik gaf ging over een vraag m.b.t. het frezen van de rand. In bericht nr. 132 en 138 kun je daarvan de details zien. Het werken met een vlakbank zal daarbij geen soelaas bieden. De problematiek met uitbreeksels in de planken van het blad heb ik al veel vroeger in het topic beschreven en uiteindelijk opgelost.

Fons
 
J

j1eke

Guest
Oké, ik begrijp het wel geloof ik, maar de reactie die ik gaf ging over een vraag m.b.t. het frezen van de rand. In bericht nr. 132 en 138 kun je daarvan de details zien. Het werken met een vlakbank zal daarbij geen soelaas bieden. De problematiek met uitbreeksels in de planken van het blad heb ik al veel vroeger in het topic beschreven en uiteindelijk opgelost.

Fons
Ja, dat zag ik later. De laatste weken krijg ik geen opties meer om te navigeren in een draad hier op het forum. Dan lijkt een willekeurig bericht ineens het laat geplaatste bericht. Meestal kijk ik wel naar de datum van een bericht, maar het was me hier ontgaan. Pas als ik later terug kom heb ik de iptie om naar nieuwe berichten te springen.

Anyhoo. Heel fraai project, leuk om in het hele proces mee te kunnen kijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.