Ovale tafel in amerikaans esdoorn

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Wow Fons... prachtig, prachtig, prachtig !

Fons zit al na te denken over de stoelen
tongue.png

Aangezien dit je allemaal zo gruwelijk eenvoudig af ging :rolleyes: heb ik nog wel een uitdaging voor je Fons (zie foto...) ;) ;) ;)

ovaal bank.pngovaal bank.jpg
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Hahaha:):):) dit is een redelijk eenvoudige klus hoor, je moet alleen even een geschikte houtdraaibank hebben:p Een gewone kopdraaibank voldoet niet lijkt me:confused:


Fons
 
A

Athanor

Guest
Dank mensen voor alle mooie complimenten!!!

Ik heb met veel plezier (en af en toe wat piekeren) aan deze klus gewerkt. Maar daarmee wel het gevoel dat ik grenzen in mijn kunnen heb verleggen en nieuwe dingen heb geleerd. Het goed documenteren wordt al een tweede natuur, met mijn Ipad als camera bij de hand werkt dat best vlot voor foto's en filmpjes, die ik dan ook dan snel op het forum kan plaatsen....

Fons

P.S. De tafel had ik wel in mijn 'macht', de omgeving waarin die staat niet natuurlijk;)
 
Laatst bewerkt:

jan404

Actieve deelnemer
17 jun 2012
33
0
Prachtige tafel geworden en een heel mooi topic om te lezen.
Dank voor het delen!
 

NeoEko

Actieve deelnemer
Ik ben het met iedereen hier eens: het is een heel mooie tafel geworden.

Net nog even teruggekeken naar je eerste prototype op P1. Het is aardig geworden zoals je in gedachten had maar alle details zijn verbeterd en komen elegant uit de verf.

Aan de vele reacties kun je zien hoe onderhoudend het hele relaas is geweest. Elke stap en elke afweging is in alle rust aan bod gekomen. En door velen besproken en bediscussieerd.

Uit de meubelmakerspraktijk weet ik dat je juist vaak alleen en geisoleerd bezig bent, dus ook dat maakt dit topic bijzonder.

Nogmaals complimenten voor de onverstoorbaarheid waarmee je dit project tot een goed einde hebt gebracht. Op naar de volgende!

Rob
 
A

Athanor

Guest
Nog een paar laatste foto's

Op verzoek hierbij nog een paar foto's zonder de stoelen.

Jullie complimenten strelen mijn ego enorm! Ik moet zeggen dat ik wel wat naast mijn schoenen begin te lopen;)

Dank!! Fons:eek:


image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Mooie tafel Fons, strak uitgevoerd ondanks de wat moeilijke start van het project.
Daarbij ook nog een mooi beeld verslag.

Groet Jos
 
P

Pel

Guest
Wat Fons gedaan heeft is een uitstekende manier om de werkelijkheid te laten zien. Gewoon wat goedkope spaanplaat uitzagen, dan zie jij, maar vooral ook de dames, hoe groot het in werkelijkheid wordt in de totale ruimte. Meestal heb je er geen idee van als je de maten in centimeters door geeft hoe het wordt als de tafel klaar is. De oplossing is dan simpel in de winkel even meten is ook een manier, als je een model op het oog hebt, heel mooie tafel Fons.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.