Enneper oppervlak.

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Ik heb geprobeerd een kunstwerkje na te maken wat ik tegen kwam op het internet. Ik weet niet wat de juiste benaming is voor dit soort draaiwerk. Nu is het probleem dat ik eigenlijk weinig tot geen informatie kan vinden over deze manier van houtdraaien en dus ook geen werkwijze kan vinden hoe dit juist te doen.

DSC_2154.jpgDSC_2155.jpgDSC_2156.jpg

Na veel proberen is dit het resultaat geworden. Het is nog niet echt naar mijn zin maar krijg het nog niet perfect en ben nog opzoek naar de juiste werkwijze en manier van draaien.
Mocht er iemand zijn op dit forum die mij meer informatie heeft over deze manier dan draaien dan hoor ik het graag.
 
A

Athanor

Guest
Dit vind ik leuke aansprekende organische vormen. Doet me denken aan de beelden van kunstenaar Hein Mader, een oude dorpsgenoot van van me, die vorig jaar is overleden. Vooral zijn vroege werk in steen lijkt daarop. Maar dat was bepaald geen draaiwerk....

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.