Aanbeveling Engelse webwinkel

therut

Nieuw lid
6 mei 2009
24
0
Heren en dames,

het volgende wil ik u niet onthouden:
http://www.rexcrystal.co.uk/index.php is een Engelse webwinkel die om twee redenen momenteel mijn voorkeur geniet:
Ze rekenen geen VAT (= Britse BTW) :)
Ze rekenen geen verzendkosten naar Nederland :) :!:

Ik heb inmiddels een tweetal bestellingen bij ze gedaan, ze pakken de spullen keurig in, verzenden direct (mits op voorraad) met een gerenommeerde pakketdienst en rekenen inderdaad de "Ex-VAT" prijs, zonder verzendkosten!
Zodoende heb ik nu voor de Festool EH850 EB Plus geen €534 betaald maar slechts GBP344.

Ik laat het aan jullie om uit te rekenen wat dat momenteel voor een besparing in euro's oplevert...

In de hoop dat ik hier anderen een plezier mee heb kunnen doen,

met vriendelijke groet,

Sander
 

RockNRolla

Actieve deelnemer
24 mrt 2009
50
0
Ik heb hier van het weekend ook een ETS 150 en een T15+3 besteld. Zo'n 30% korting op de NL catalogus prijs en geen verzendkosten. Vandaag de track en tracecode ontvangen, dus het lijkt erop dat ik binnenkort een enigzins vertraagd Sinterklaaskado gaat ontvangen.
 

kkeus

Nieuw lid
30 mei 2008
7
0
Ik heb net even wat dingen op hun site in een winkelwagentje gegooid, maar ik kreeg geen ex. VAT prijs. Was dat wellicht een tijdelijke actie? Het zou zonder VAT 70 euro schelen met een Nederlandse dealer wat ik wil kopen.

mvg,

Kkeus
 

kkeus

Nieuw lid
30 mei 2008
7
0
Je hebt gelijk! Nu zie ik het. Moet ik er wel even bij zeggen, dat elektrische gereedschappen die in het buitenland gekocht worden niet vallen onder de Nederlandse garantie. Dat wil zeggen: mij is verteld door een dealer, dat bij Festool Nederland (Tooltechnic in Waddinxveen), ze geen elektrische handgereedschappen repareren onder garantie, wanneer ze niet in Nederland gekocht zijn. Voor alle andere delen lijkt dit een mooie oplossing te zijn.

KKeus
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.