Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Een aantal schaafjes gemaakt in 2013

Hier een aantal schaafjes van mijn hand gemaakt in 2013.

http://m.youtube.com/watch?v=n-cEDRp9iyY

Roeland

Athanor
    Guest
    Mooi overzicht van je werk Roeland! Volgens mij ben je al aardig op weg om een Nederlandse Holtey te worden

Fons

Hey hallo super mooi man
    Ik zou zeggen beginners doe je voordeel er mee zo kun je een uitgebreide gereedschap zelf maken
    Roeland wanneer komt er een ploeg schaaf ?
    Mvg Leroy

Mooie productie. Succes met de verkoop.

Supergaaf. Kun je niet een stap-voor-stap handleiding posten hoe je van af het begin af aan een schaaf bouwt?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Roeland prachtig vakwerk. Nu weet iedere woodworking fan waar ze dit en veel meer kunnen leren. De handleiding krijg je dus tijdens de lessen in Akkrum!
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Mooi overzicht van je werk Roeland! Volgens mij ben je al aardig op weg om een Nederlandse Holtey te worden

Fons
    Roeltey schaven??

Mooi werk Roeland, ben je nou helemaal geswitched van meubels naar gereedschap? Of laat je ons ook nog een keer genieten van je zelf ontworpen en gemaakte meubels?

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 12-01-14 om 21:51. Reden: schreivfout

Prachtig, passen ze wel allemaal in het kissie?

Dank je wel Fons!! Ik heb zelf meer met Bill Carter, geweldig wat die man met z'n handen kan.
    Leroy, een ploegschaaf? dat weet ik nog niet, heb een aantal hele mooie van PD en NG en natuurlijk Stanley.
    Wim: al deze schaafjes in het filmpje zijn in eigen gebruik, heb momenteel wel 2 schaafjes in de verkoop (infill smootherpane's).
    Pieter, ik heb al eens eerder de werkwijze van de bouw van een schaaf gepost, maar ik denk er over om een workshop te geven met tips en trick's.
    Jan dank je! wil me dit jaar ook wat meer bezig gaan houden met wat draaiwerk dus je zult me nog wel langs zien komen.

Roeland

Hallo Jaap,
    Nee hoor, schaven maken is voor mij m'n ontspanning, een soort uitlaatklep dus. Heb volgens mij nog nooit werk van de meubelmakerij gepost. Ben op dit ogenblik met een mooi project bezig een twee persoons bed en twee nachtkastjes uit inlands gewaterd Iepen hout geheel gezwaluwstaart. Zal eens zien of ik wat fotootjes kan posten.
    @sunrayes jawel het kissie is zo ingericht dt ik er een wisselende collectie aan gereedschap er in kan zetten, dit afhankelijk van het te verrichte werk en of demo.

Roeland

Forum Rechten