Houtbewerkers Gent en omstreken

teus

Actieve deelnemer
4 jan 2014
207
1
Gent
Ik zie dat hier nog wat mensen uit regio Gent zitten. Ik dacht een draadje te maken om plaatselijke informatie of kennis uit te wisselen.

Van Hanssens hout ben ik toch wel tevreden. Mocht gratis grabbelen in de afvalbak van hardhout. Heb mijn armen volgeladen met Miranti balkjes.
Nu zoek ik nog:
- kleinere houthandel, die kleinere of dunnere stukken hardhout verkoopt. Hanssens verkoopt vooral balken, niet zo breed en erg dik. Kan ik geen kleine kistjes mee maken
- iemand die hout kan bewerken, wanneer ik zelf iets niet kan. Tegen een schappelijke prijs.
- iemand die kleine klusjes metaalbewerking wil doen voor particulieren. Schroefdraad tappen, een kapotte schroefdraad herstellen,... Ook graag tegen een schappelijke prijs.
 

caba

Actieve deelnemer
21 jul 2012
43
0
Aalst
Geachte, ik ben van regio aalst en ken wel iemand voor uw metaalbewerking. Mss is aalst wat ver voor u?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.