Nu op 2: Zembla over uitknijpen door Lidl

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Mja, de andere grote supermarkten zijn echt niet veel beter..........
De leveranciers werden vrijwillig verplicht om de korting van de prijzenoorlog te verrekenen......
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Dan moet je ook niet bij hornbach komen. Die knijpen sommige leveranciers ook uit. Zo ook nog vele andere bedrijven die dat doen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Wat dachten jullie van Media Markt

één van de stelregels daar is, als een vertegenwoordiger met een glimlach vertrekt heb je hem niet genoeg uitgeknepen

Hoort allemaal bij het handels spelletje, doen we dat al niet eeuwen ? als zaken te duur zijn klagen we er ook over
Anderzijds zijn er zat bedrijven die dit spelletje ook goed spelen, monopoly's, prijzen afspraken etc...
De regering doet er net zo hard aan mee, om maar even een voorbeeld aan te halen: de auto, een perfecte melkkoe

En hoe minder ik elders uit hoef te geven, hoe meer er over blijft voor leuke dingen
Ik heb er geen moeite mee
 
Laatst bewerkt:

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
De basis voor verscheidenheid in de economie is dunkt mij leven en laten leven. Wanneer iedereen op basis van winstmaximalisatie verantwoordelijk is, is niemand verantwoordelijk voor het geheel. Dit zijn nog goederen: ga je niet naar de één dan ga je wel naar de ander. Wanneer verzekeringsmaatschappijen onze zorgstelsel uitknijpen komt het pas echt dichtbij.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.