Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011

Nu op 2: Zembla over uitknijpen door Lidl

Een van de redenen waarom ik principieel niet bij Aldi en Lidl binnenkom: het uitknijpen van leveranciers

Een van de redenen waarom ik principieel niet bij Aldi en Lidl binnenkom: het uitknijpen van leveranciers
    Ik heb het gemist, maar kan me er iets bij voorstellen. Ik kwam er uit principe al niet niet vanwege de lang rijen en altijd 1 of 2 kassa's te weinig open...
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Mja, de andere grote supermarkten zijn echt niet veel beter..........
    De leveranciers werden vrijwillig verplicht om de korting van de prijzenoorlog te verrekenen......
    sometimes you just need a bigger hammer

Dan moet je ook niet bij hornbach komen. Die knijpen sommige leveranciers ook uit. Zo ook nog vele andere bedrijven die dat doen.

Wat dachten jullie van Media Markt

één van de stelregels daar is, als een vertegenwoordiger met een glimlach vertrekt heb je hem niet genoeg uitgeknepen

Hoort allemaal bij het handels spelletje, doen we dat al niet eeuwen ? als zaken te duur zijn klagen we er ook over
    Anderzijds zijn er zat bedrijven die dit spelletje ook goed spelen, monopoly's, prijzen afspraken etc...
    De regering doet er net zo hard aan mee, om maar even een voorbeeld aan te halen: de auto, een perfecte melkkoe

En hoe minder ik elders uit hoef te geven, hoe meer er over blijft voor leuke dingen
    Ik heb er geen moeite mee
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 11-01-14 om 22:26.
    Met een hamer past alles...

De basis voor verscheidenheid in de economie is dunkt mij leven en laten leven. Wanneer iedereen op basis van winstmaximalisatie verantwoordelijk is, is niemand verantwoordelijk voor het geheel. Dit zijn nog goederen: ga je niet naar de één dan ga je wel naar de ander. Wanneer verzekeringsmaatschappijen onze zorgstelsel uitknijpen komt het pas echt dichtbij.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten