Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Emergency

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Emergency

Dacht ik weer wat te kunnen doen aan m'n IKEA-stijl kasten slaat het noodlot toe. Home Depot had geen kantband in wit berken meer dus het stokte even. Gisteren was er weer nieuwe voorraad dus ik dacht weer verder te kunnen. Ik hoorde de katten uit de keuken vluchten en m'n vrouw begon te schreeuwen dat er een lekkage was. Er waren wat tegels uit het systeemplafond gevallen en het water stroomde als een waterval de keuken in. In die hoek van het huis was er alleen een verwarming dus die werd direct uit gezet. En inderdaad, de waterval werd minder en er kon aan de redding begonnen worden van alles dat met water in aanraking was gekomen.
    Door de stevige vorst was de leiding van de base board heating gesprongen. Het pijpwerk terplaatse vrijgemaakt en wat koppelingen los gesoldeerd. Nu even naar de Home Depot voor nieuwe koppelingen en dan maar hopen dat het probleem bezworen is. Het was een paar nachten rond de -18C en overdag niet veel hoger en dat is aardig fris. Omdat die verdieping overdag niet gebruikt wordt was de verwarming zo geprogrammeerd dat alleen 's nachts de vewarming aan staat dus dat moeten we maar even gaan aanpassen.

Ik hoorde de katten uit de keuken vluchten en m'n vrouw begon te schreeuwen dat er een lekkage was.
    OK dan ?!! Dat is minder... Sterkte ermee kerel !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Het is ook wel serieus koud bij jullie. Succes met de reparatie en de dat de kachel het gauw weer doet!

jaap

Dat zijn de minder leuke momenten… Je ziet al je geplande leuke projecten even naar achter verschuiven door de noodzakelijke reparatiewerken, mede onder druk van vrouwlief. Succes ermee!

Sterke ermee!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Bedankt voor het medeleven. M'n brander was niet zwaar genoeg zodat we alsnog professionele hulp hebben ingeroepen. Daar wacht ik nu op terwijl het langzaam aan frisser begint te worden binnenskamers (12C).

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Sterkte!

Steek anders wat kaarsen aan, scheelt wat met de kou.

Athanor
    Guest
    Ik hoop dat het leed geleden is en dat je, als je zometeen wakker wordt, weer in een heerlijk verwarmde kamer kunt vertoeven!

Fons

Regel snel een paar donssloffen en donsjassen mocht het verder uit de hand lopen....

Forum Rechten