Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Hallo uit Leiden

Hallo uit Leiden

Hallo allemaal,

omdat ik nu een paar dagen mee zit te lezen stel ik me ook maar even voor.
    Ik ben Toon ben 28 jaar en beroeps brandweerman.Het woord uitbesteden ken ik bijna niet en vind het heerlijk om zelf te knutselen met zowel metaal als hout.Eigenlijk omdat ik voor m`n zoontje wat dingen wilde maken ben ik gaan werken met hout.het zijn voornamelijk nog de simpele grove dingen van vuren en mdf.
    Afgelopen jaar heb ik een aantal werkstukken gemaakt van diverse meubels tot verlichting,garage enzo.. en ben nu met een bezig.Ik hoop hier vooral een hoop te leren over de bijhorende technieken en te genieten van al het moois wat ik al voorbij heb zien komen.

Hieronder 1 van mn laatste projectjes

Kinderkeuken

Iphone van 100cm

En mijn huidige project halve hoogslaper met hut...gister even paar avond uurtjes bezig geweest en begint op een bed te lijken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Welkom. Je hebt zo te zien een mooie ruime werkplaats!

welkom hier, en leuk om de foto's te zien
    GROETJES MOOTJE

Toon, welkom op het forum.
    Met dit soort foto's hoor je er gelijk een beetje bij
    Vooral de keuken trekt hier de aandacht, tot op het detail nauwkeurig. Zijn er al koekjes gebakken?

hg Hugo

Bedankt al voor de warme welkom
    De werkplaats is een gezamelijke voor op de kazerne,voorzien van lintzaag,zaagtafel,vlak vandiktebank kettingfrees machine.Verder heb ik zelf aardig wat elektrisch en handgereedschap.Enige gebrek is eigenlijk kennis van materiaal en hulpstukken bij het fijnere houtbewerking.
    Het keukentje is dan tot nu toe ook wel een van m`n favorieten projectjes geweest en een leerzame.Ik kan wel een ergens een topic aanmaken met de hele opbouw als dat gewaardeerd wordt?
    En de koekjes waren heerlijk uit de oven hugo

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Mooi. Maak maar een topcic aan zou ik zeggen. Natuurlijk wordt dat gewaardeerd :-)

met groet,
    klaas

Een heel leuk keukentje en de iphone is ook een i-catcher!

jaap

Nog maar even mijn topic een kickje geven.
    Na het aanmelden in 2014 eigenlijk vrij weinig tijd gehad om mij bezig te houden met mn favoriete hobby.
    Het afgelopen jaar,tussen de werkzaamheden en verhuizingen door toch weer wat tijd gevonden om weer wat kleine projectjes te maken.
    Dus voordat ik mijn werkstukken in een topic gooi, leek het me wel weer even netjes me voor te stellen.
    Hoop dat ik in de toekomst hier weer mag genieten van de vele mooie werkstukken en het delen van mijn eigen creaties.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Welkom terug

Dank je wel Ik zie dat mn foto`s ook niet meer werken,en zal ze zo weer even online gooien.
    Ik weet niet of het de bedoeling is om gelijk al mijn projecten hier te plaatsen of er een apart topic voor aan te maken in het gedeelte werkstukken.

Forum Rechten