Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Aantal toe te voegen bestanden

Beste baas,

bij het maken van een bericht vanmiddag, was ik enthousiast bestanden (foto's) aan het toevoegen. Er was ruimte voor vier bestanden, dus vier bestanden toegevoegd. Bij het bevestigen van mijn bericht keeg ik de melding dat ik maar drie bestanden mocht toevoegen.
    Graag die twee met elkaar in overeenstemming brengen.

vriendelijke groet, Tjeerd

Re: Aantal toe te voegen bestanden

je kunt ook bijvoorbeeld bij aol een fotopagina aanmaken en deze op het forum plaatsen
    handi als je bijvoorbeeld dezelfde foto op verschillende fora wil plaatsen
    het enige wat je moet doen is een e-mail account aanmaken (die je niet hoeft te gebruiken)

hier kun je dan vervolgens albums maken waarin je fotos upload en zover ik weet zijn er geen limieten voor het formaat
    http://fotos.aol.nl/

voor mij werkt dit perfect en je kan dan meer fotos plaatsen als het goed is

Re: Aantal toe te voegen bestanden

Beste Tjeerd,

Er moest even geknutseld worden, maar het aantal te plaatsen foto's is nu 5!! Maximale afbeeldingsgrootte is 1024x768 pixels. Houdt vooral rekening met staande foto's dat het maximale formaat dan 572x768 pixels is.

Veel plezier

uw forumbeheerder.

Forum Rechten