Ontwerp van autostoel-meubel

escauzier

Nieuw lid
1 aug 2013
15
0
Ziet er gaaf uit, ikzelf had denk ik, indien mogelijk, alleen het leer overgehouden, dus zoveel mogelijk van de onderkant er nog af. Maar vraag me af of dit mogelijk is?

Heb je nog foto's van het eindresultaat, ben erg benieuwd.
 

gekkewiebel

Nieuw lid
4 jan 2014
16
0
Ziet er gaaf uit, ikzelf had denk ik, indien mogelijk, alleen het leer overgehouden, dus zoveel mogelijk van de onderkant er nog af. Maar vraag me af of dit mogelijk is?

Heb je nog foto's van het eindresultaat, ben erg benieuwd.
Dat onderste stuk staal in trapezoide (?) vorm (met die vijf verticale 'happen') zou in principe weg kunnen, maar die dwarse stalen strip daarop niet, dat is het schuifsysteem. Als ik dat onderste deel weg zou halen zou het zitvlak echter wel horizontaal komen, tenzij ik hem schuin monteer. Probleem is dan alleen hoe ik de dwarsliggers (die twee stalen buizen) monteer. Direct op de schuifstrip wordt dan wat lastiger omdat de stoel wel moet blijven schuiven. Niet dat dat schuiven nu zo noodzakelijk is, ik vind het gewoon leuk om de stoel zo intact mogelijk te laten. Op de eerste foto van m'n eerste post zie je overigens een stuk schuin plastic zitten, ik ben van plan dat er wel weer op te monteren zodra de stoel klaar is.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.